Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-12, 08:58   #16134
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Jeg hadde en magic bullet jeg var glad i og brukte til den gikk i stykker. Den usikkerheten rundt når glasset er godt nok festet var en av grunnene til at jeg valgte å erstatte den med en smart stavmikser med bolle, og ikke en ny MB. I tillegg var det problematisk at plastkoppen kunne vide seg ut pga varme - som oppstår både ved normal bruk og eventuelle varme ingredienser - så det kunne bli et svare strev å få ekstrahert det hele...

Aha, takk for svar!
Da kommer jeg ikke til å kjøpe MB før de evt får glasskopper (siden plastkoppene tydligvis er det svake punktet).

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold