Jeg er veldig enig med Guro! Du skriver veldig levende og flott. Og jeg håper skrivingen kan hjelpe deg Det er sårt å lese, for det er ting jeg ikke tenker på i hverdagen. Og problemstillinger jeg ikke har møtt på, at f.eks ikke legen gjør eller sier noe (om det så er idiotiske "råd" fra statens) er utrolig! Jeg vil så gjerne si noe som kan oppmuntre deg til å prøve deg på OE eller skaldemann igjen, rett og slett fordi jeg fikk inntrykk at du trivdes med det og at du følte deg bedre. Jeg vil at du skal ha det bra. Du er nydelig, Albertine!! Jeg har vel ikke skrevet dette tidligere. Jeg er fryktelig dårlig på komplimenter både på å få og gi. Dårlig på å gi, fordi jeg selv tror folk gir komplimenter for å være snille istedetfor at de mener det... Men til saken... Det jeg ville si er at jeg husker deg fra Friday's-treffet som en nydelig dame! Jeg hadde ikke klart å finne noe avskyelig om jeg hadde prøvd engang! Ditt strålende vesen overskygger alt, og de som ikke ser det er selv taperne!! Skulle så ønske at jeg hadde muligheten til å treffe deg oftere, for det var veldig veldig hyggelig å dele benk med deg den ettermiddagen! Fortsett å skrive, Albertine