Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-12, 19:18   #13
Mariann S
Seniormedlem

Mariann S sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Sunnmøre
Alder: 57
Mariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt avMariann S har veldig mye å være stolt av

Sv: Iskremmaskin - ikke helt vellykket

Opprinnelig lagt inn av faise, her.

Heisann. Jeg er tydeligvis helt teit som ikke vet dette. Men har akkurat fått en iskremmaskin til jul. Og jeg trodde at det bare var å helle ingredenser i maskinen, skru den på og vips etter x antall timer hadde du is. At den kjølte seg ned og alt selv. Men skjønner nå at det ikke er tilfelle. Er det slik at man skal oppbevare bollen i fryseren, og helle blandingen oppi, for så og la den gå i en liten time på benken, for så og fryse isen igjen? Da er jo egentlig ikke iskremmaskinen noe annet enn en slags termos med motor? jeg har iskremmaskin fra krups....

Du må nok fryse bollen ja. Oppbevar den i frysaren mellom kvar gong du lagar is.
Om du fryser is i frysaren,å du røre med jevne mellomrom. Det er det iskremmaskinen gjere for deg mens den fryser isen

Mariann S er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo, BMI 21 ♥ Svar med sitat