Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-13, 15:18   #22
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Derfor bør du kaste baderomsvekten!

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Legger jeg på meg så mye i fettvekt merker jeg det garantert på klærne og målbåndet, hvis ikke er man ihvertfall i total fornektelse og da hjelper det jo egentlig med vekt heller.

Vi er jo forskjellige alle sammen og jeg merker det ikke alltid på klærne før etter såpass mange kg (+5-6) at det krever litt å gå de kiloene ned igjen for meg. Og siden jeg ikke gidder det så er det like greit å veie seg jevnlig for å klare å holde seg til det vanlige kostholdet og ikke skli ut. For meg. For deg kan det være helt annerledes. Poenget er jo at man finner en måte som passer for en selv og ikke noe som passer for naboen.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat