Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-13, 20:19   #5
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Slankere med tå-ring av silikon? Noen som har testa?

Haha, jeg viste jeg hadde sett de før: på deal extreme får du to stk for $2.40

Her er det som står om de:

These rings stimulate the acupressure points on your big and second toe thus curbing your appetite in a safe and natural way based upon ancient Chinese medicine, so fatty acids are flushed through the system rather than being deposited; Each ring is fitted with 2 powerful magnets which provide a magnetic field of 1100 gauss strong to stimulate the acupoints on your feet; At the same time, the rings make you use your abdominal and femoral muscles more effectively, thus enhancing your physical fitness even more; For best results wear the rings throughout the day; Furthermore, the Magnetic Rings also benefit your health and well-being by helping to increase your metabolism and improving your blood circulation; When fitted, the rings are comfortable to wear due to them being made from soft silicone causing no harm to your skin; Improve body circulation.

Jeg tror på dette, like mye som jeg tror på julenissen!!

Men hvis du skal ha et par, så tror jeg heller ikke at du får det billigere andre plasser...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat