Vis enkelt innlegg
Gammel 26-03-06, 13:10   #3
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kosthold

Men du har vel ikke tenkt å spise kaker hver dag?

Å bruke lavkarbokakene som erstatning for andre kaker i selskaper er ikke noe problem uansett hvordan man spiser (fordi man er jo ikke i selskap hele tiden)

Men å avslutte hver dag med masse fett etter å ha spist endel karbo iløpet av dagen, det er ikke så lurt. Jeg blander som bare det selv, jeg nå. Er vel nærmest fedon for tiden. litt karber, men prøver bevisst å begrense de. Har mest fokus på å bli kvitt snopelysten.

Så jeg spiser supergrovt hjemmebakt brød og litt skjell eller en lefse til tacoen. bittelitt ris innimellom, men middager uten ris, poteter og pasta er ikke noe problem
Jeg prøver også å få i meg nok fett i frokosten så jeg har et godt drunnlag for dagen, men begrenser meg mer utover dagen. Grunnen til dette er at jeg føler meg vel med det

håper du finner en løsning som funker for deg

Nybegynnerinfo!

Sist redigert av Aline : 27-03-06 kl 09:19.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat