Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-04, 18:03   #7
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk
Talking

Opprinnelig lagt inn av HP

Optimum Nutrition har "diet bars" som er kanske like Atkins Advantagene. Har ikke prøvd dem, men det går an å etterlyse i helsekosten.

"Diet bars" kan bestilles over nettet hos www.proteinfabrikken.no. Jeg bruker dem selv - og har testet tre forskjellige smaker. Liker Fudge truffel og Coconut kjempegodt. Bruker det til kos - i tillegg til at jeg alltid har en med meg i veska. Har også smakt Peanut butter - men syns den smakte (unnskyld meg) drit-vondt. Ordentlig ekkelt. Nesten som spon/sagflis.

På nettet har de esker med 15 i pakka - men proteinfabrikken kan sikkert også informere om noen treningssentra eller andre butikker har dem i deres nærmiljø hvis dere ikke vil kjøpe en hel eske.

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat