Tråd: Luksusproblem
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-06, 22:51   #29
Fjonken
Seniormedlem

Fjonken sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 59
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Luksusproblem

Jeg har jeg skritteller og har hatt det veldig lenge faktisk og den har vært flittig i bruk. Men jeg klarer ikke å gå tur uten stavene mine. Grunnen til det er at vanlig gåtur bare er halvparten så effektivt som stavgangtur. De gangene jeg har latt stavene bli igjen hjemme har jeg bare gått og gremmet meg over alle de "kaloriene" jeg kunne ha forbrent dersom jeg hadde tatt med stavene likevel. Så for min del er det slutt på stavløse turer.

Men når det er sagt så ville jeg ikke ha klart verken gåtur eller stavgangtur i dag. Den ugga jeg hadde i morges gav seg ikke utover dagen. Nei den gikk over til forsymptomer på migrene i steden. Og da vet jeg at hard trening uansett type ikke er så lurt. Trener jeg middels til hardt på formigrene blir den kommende migrenen ekstrem hard.. ja invalidiserende med sengeleie og lysskyhet i flere dager. Så da koblet jeg av, tok to paracet og hvilte litt. Etter en time var jeg i såpass form at jeg var i stand til å ta 30 min rolig step. Og etter det var det hvile igjen og en migrenetablett. Tok heldigvis tabletten og trimmen i rett tid, for nå sitter jeg her med bare en bakfull tømmermann og litt lyn for øynene. Det tegner med andre ord til å bli et lett til middels anfall. Men det vet jeg ikke før jeg våkner i morgen. Krysser finga.

Medlem av piskeklubben

Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat