Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Luksusproblem

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-06-06, 10:38   #26
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Luksusproblem

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Nååååå det der er ikke logisk. Det er mye mer logisk at orda kommer feil fordi tastefingrene er raskere enn hjernen..

Sov godt Lise..

Ikke min hjerne. Fingrene mine er kjappe, men hjernen min er overaktiv. Den er ofte videre på neste tema før jeg har rukket å komme halvveis i det skriftlige uttrykket. Jeg jobber med å roe ned tempoet.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-06-06, 10:39   #27
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Luksusproblem

Opprinnelig lagt inn av Lise

Ikke min hjerne. Fingrene mine er kjappe, men hjernen min er overaktiv. Den er ofte videre på neste tema før jeg har rukket å komme halvveis i det skriftlige uttrykket. Jeg jobber med å roe ned tempoet.

Dytt over litt tempo til meg da.. Jeg har nemlig det motsatte problemet.. som oftest..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 21-06-06, 21:14   #28
Merete A
Medlem
 
Merete A sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Fredrikstad
Alder: 61
Innlegg: 283
Merete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlysMerete A er et fyrlys

Sv: Luksusproblem

Åssen var det, Fjonken? Har du skritt-teller? Den tikker og går selv om du ikke har asfaltsokker på stava, vettu Jeg mener: det går an å GÅ uten staver, hehe

*maser om skritt-teller til jeg får svar - eller til du anskaffer deg en*

__________________
Magan min ljuger ikke!
Merete A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: * Mat * Mosjon * Mening * (Lavkarbo - inspirert av Skaldeman og etterhvert flere ...) Svar med sitat
Gammel 21-06-06, 22:51   #29
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Luksusproblem

Jeg har jeg skritteller og har hatt det veldig lenge faktisk og den har vært flittig i bruk. Men jeg klarer ikke å gå tur uten stavene mine. Grunnen til det er at vanlig gåtur bare er halvparten så effektivt som stavgangtur. De gangene jeg har latt stavene bli igjen hjemme har jeg bare gått og gremmet meg over alle de "kaloriene" jeg kunne ha forbrent dersom jeg hadde tatt med stavene likevel. Så for min del er det slutt på stavløse turer.

Men når det er sagt så ville jeg ikke ha klart verken gåtur eller stavgangtur i dag. Den ugga jeg hadde i morges gav seg ikke utover dagen. Nei den gikk over til forsymptomer på migrene i steden. Og da vet jeg at hard trening uansett type ikke er så lurt. Trener jeg middels til hardt på formigrene blir den kommende migrenen ekstrem hard.. ja invalidiserende med sengeleie og lysskyhet i flere dager. Så da koblet jeg av, tok to paracet og hvilte litt. Etter en time var jeg i såpass form at jeg var i stand til å ta 30 min rolig step. Og etter det var det hvile igjen og en migrenetablett. Tok heldigvis tabletten og trimmen i rett tid, for nå sitter jeg her med bare en bakfull tømmermann og litt lyn for øynene. Det tegner med andre ord til å bli et lett til middels anfall. Men det vet jeg ikke før jeg våkner i morgen. Krysser finga.

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no