Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-06, 07:47   #32
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Et lite hjertesukk fra meg

Opprinnelig lagt inn av Enid

Synes du ordlegger deg helt fint jeg! Lettfattelig og greit!Synes det er ganske oppklarende. Hadde dette blitt skrevet i det første innlegget hadde jeg vært helt enig Men jeg syntes Albertine virket som om hun var frustrert over flere ting enn kun dette.

Det er klart flere ting å være frustrert over, men sånn jeg ser det, så er dette det viktigste for meg

Klart det er irriterende å føle at man "hele tiden" bringer opp samme linker om og om igjen. Man regner jo med at folk forsøker å søke først, men det virker ikke alltid sånn

Nei, jeg mener ikke at det skal være ulovlig å spørre om ting som har vært nevnt tidligere. Det er det vel ingen som gjør! Men det burde kanskje være et uskrevet minstekrav å prøve et søk først
Det er også lov å ikke finne det man leter etter når man søker, og få hjelpe til å finne tråder som allerede ligger inne.

Men noen lager tråder etter tråder, som skrevet over, spør og maser og lar være å ta til seg svarene. Kanskje også fortsetter å mase på PM...

Nybegynnerinfo!

Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat