Sv: Små mengde sukker - og planlagte sprekker.
Opprinnelig lagt inn av Nille, her.
Ut av induksjonen er du i praksis .....
Det var nok ut og inn ketose jeg mente og ikke induksjonen, jepp
Mitt råd er at du begrenser utskeielsene så mye du klarer. Og OM du skal skeie ut, så begrens deg til en dag. Bestem deg for hvilken dag på forhånd. Da kommer kroppen fortere "i gang" igjen. Det beste er også å bare skeie ut på et måltid, ikke gomle søtsaker hele dagen. Dvs. middag med dessert og kaker til kaffen bør være max.
Har en drøm om å leve på lavkarbo og så kunne skeie ut med en real grøtmiddag (med smør og sukker) en gang i uken, men det kan hende det blir urealistisk. Vil måtte se hva som skjer. - Akkurat nå er det å spise smart i julen som er saken ....
Men det er ditt valg, og som du sier det er ikke kjekt å gå noen skritt tilbake bare på grunn av en kakebit eller to. Du må hele tiden tenke på om det er verdt det. Du må finne ditt nivå, og der r mye mulig du tåler det godt.
...men sinnsyke slankekurer i ungdommen, som gjorde meg til jojo slanker med ødelagt forbrenning.
Jeg håper jeg tåler en del, men jeg må vel bare finne ut. Har også gjennomført noen jojo kurer på den mer tradisjonelle måten siste 10 år. Bare siste år alene opp 7-8 kilo og ned igjen (med sulting og jogging etc.) - Ikke gøy. Når jeg tenker etter økte jeg veldig fort når jeg først begynte å ese ut så jeg trenger vel ikke være alt for optimistisk med hensyn til mine muligheter for større kontrollerte sprekker
Takk for at du deler dine erfaringer !!! Shallow
|