Sv: kan noen hjelpe meg, spiser jeg feil??
Opprinnelig lagt inn av hegekat, her.
Hei igjen!
Nei har ikke gått ned mer enn 7 kg, men tatt i betrakning er dette 10 % av meg...Og ikke for å skape noen forvirring angående det. Jeg er kjempekort, så kgene synes veldig godt, men kroppen er blitt ganske fast nå på dette kostholdet, bedre enn andre kurerer jeg har prøvd, så jeg prøver ikke å gå ned før fort, men heller holde vektapet uten¨å gå opp, det er jo like viktig, men skjekket vekta i dag og da har jeg tilsammen gått ned 8 kg..... vil da legge til at ved start var jeg akkurat 15 kg overvekt og var i tvil om denne livstilen var noe for meg, men nå er jeg overbevist...Selv om kanskje det går litt sakte når man nærmere seg målet!
Men i helga skal jeg i 30 årslag så jeg planlegger en sprekk på lørdag, men kroppen min har ikke gått opp før av enkveldsprekker så tror det skal gå greit, og i tillegg er jeg av de som ikke klarer å sitte stille på fest, men vandrer rundt og vil helst danse hele kvelden...Har kjøpt lavkarbo vikingfjord så blir vel bare maten og det kommer jo helt ann på gryteretten! Men dette skal gå bra.
og angående søtstoff, det tåler jeg dårlig, bade mage,romp og bak, iallefall kamuflert som sukkerfritt godis! Dårlige erfaringer der..Følte kan jeg bruke mye av, hva skjer da du bruker fløte da? Går vekten opp?
Så flott da. Virker som dette er noe for deg og at kroppen din trives med den maten. Så heldig du er som ikke går opp av sprekk, jeg hadde ingen sprekk på de 8 mnd jeg gikk på kuren, torde ikke hehe.
Hva mente du med det du skrev om søtstoff, skjønte ikke helt??? Jeg stod still når jeg brukte fløte men det kan jo like godt være åga søtstoffet så jeg kan prøve kutte ut det og innføre fløte heller en periode å se. Er jo mye fett i fløte og det er jo bra.