Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-05, 08:01   #9
Aline
Admin

Aline sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 43
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sitat:

Smosje sitt innlegg

må bare legge til en liten greie her....

skjønner så godt tankegangen og jeg har hatt den lenge... helt til jeg begynte å jobbe...
jeg er håndtverker(ja, jeg har allerede utdannet meg til et yrke ) (går ikke inn på hvilket yrke, prøver å være litt anonym lissom )
og alle som kjenner deg vil selvsagt at du som venn og "handy-person"skal jobbe billigere for dem, og det skjønner jeg. og hvis man da gjør det... så klarer jo ikke folk å holde kjeft... også finner en nabo eller venn ut av det og lurer på om vedkommende som har fått arbeidet utført kan ordne det samme for dem...

også er hjulene igang... !!

ok, jeg har kanskje eksepsjonelt store problemer med å si nei til folk...
enda jeg har blitt bedre til å takle penge-kunde-greier

er ikke sint, altså smosje, ville bare belyse det "fra andre siden" (eller min side)
og jeg er ikke utsatt for like mye mas som elektrikere eller rørleggere...! (min fetter er rørlegger...)

noen morgentanker før jobb

Nybegynnerinfo!

Sist redigert av aline : 04-01-05 kl 14:19.
Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat