Tråd: Råd?
Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-07, 15:53   #3
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: RÅd?!

Du følger med det du spier IKKE Atkins og du spiser IKKE sunt !

Klipper inn svaret mitt her:

Det går nok bedre når du begynner å følge reglene.

Hvilken bok er det du har lest ? Evt. hvor er det du har fått beskjed om at å spise barer er OK på induksjon ? Barer er i beste fall greitt nok som mellom måltid/godteri, ikke spm måltidserstatter og iallefall ikke mer enn en per dag !

Atkins sier: Står det ikke på lista skal du ikke spise det, og barer står ikke på lista !

Du skal spise når du er sulten og spise til du ikke er sulten lenger (IKKE stappmett)
20 karber pr dag og mesteparten av disse SKAL bestå av grønnsaker. Ser ikke en eneste grønnsak i menyen din jeg.....

Sitat:

I går så spiste jeg:
1 omlett m/2 egg og smelta norvegie ost
4 atkins bar m 2 karb i hver
2 speilegg og 1 pakke bacon

Jeg drakk ca 2 liter vann, og te m/suketter.

Måltidene dine i går var altså ikke Atkins.
Omeletten er grei, men inneholder for lite proteiner og ingen grønnsaker. Hva med 100 gram skinke og noen cherry tomater ?
4 Atkins bar Det er som sagt ikke mat, men snop/godteri og erstatter ikke mat. mangeopplever også at vekttapet stagnerer/at de går opp i vekt når de spiser dem,
2 speil egg er OK, men en hel pakke bacon er altfor mye. Det holder med 1/2 og du mangler også er grønnsaker.

Skal du følge Atkins og gå ned i vekt må du nok sette deg litt mer inn i kostholdet !
Se her:

Fase 1: Induksjon