Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-05, 11:24   #1
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Plantetråden!

Bra tittel?

Jeg har alltid vært glad i alt som spirer og gror - men så er jeg jo ikke så fryktelig utdannet på dette området Så jeg tenkte at vi kunne dele litt erfaringer omrking stueplanter, samt ting man dyrker i hagen?

Har for tiden dilla på aloeveraplanter - og fra en annen tråd jeg startet om det;

Opprinnelig lagt inn av Lise

De skal stå lyst, men ikke i direkte sollys, også skal de tørke ut med jevne mellomrom. Aloevera er en sukkulent,- en slags kaktus som trives i ørkenen under tørre forhold. [img]images/smilies/smile.gif[/img]

Det kan være lurt å potte dem over i større potter om de fyller den de står i. [img]images/smilies/smile.gif[/img]

Opprinnelig lagt inn av ryli

Enig med Lise. I tillegg har jeg erfart at sukkulenter er litt treige å få i gang. De er knøttsmå i månedsvis, men plutselig begynner de å vokse, og så går det ganske fort etter hvert. Det gjelder å ha tålmodighet. [img]images/smilies/wink.gif[/img]

Det var det!

Har du noen bra tips, plis post dem da!

Sist redigert av mofedilla : 02-02-05 kl 23:36.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat