Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-08, 13:57   #1
akutt
Nytt Medlem

Medlem siden: Nov 2007
Alder: 56
akutt er på en erverdig vei

Hva ville dere ha gjort?

Jeg startet på ketolysekuren i midten av november. Synes opplegget er fantastisk. Har slanket meg flere ganger med GR/Libra, men alltid lagt på meg alle tapte kilo etter en stund. Den siste gangen jeg prøvde GR gikk jeg ikke ned i vekt, til tross for at kuren ble fulgt til punkt og prikke.

Redningen for min del ble at jeg oppdaget ketolysekuren via venner. Er ganske overvektig, og ønsker egentlig å redusere vekta med 40 kg, ihvertfall 35. Har gått ned 13 kg på to måneder, og fått humøret og overskuddet tilbake igjen!

Nå er det bare det at jeg har stått bom stille på vekta i en treukers tid. Har fulgt kuren nøye, med unntak av en planlagt sprekk julaften. Har til nå tålt både kaffe, lettbrus, nøtter og annen mat søtet med kunstig søtningsmiddel (ikke daglig, selvfølgelig).

Begynner å bli ganske fortvilet over platået mitt. Jeg spiser grønnsaker til alle måltider, og veier og regner ut karber daglig. Passer på å få i meg nok fett. Innser at jeg nå må ta et tak for å finne ut hva som stopper vektnedgangen for min del. Hva ville dere erfarne ketolysere kutte ut først? En ting om gangen for å finne ut hva som er partystopperen, eller alt, kort og brutalt?

Takknemlig for svar. Har desverre ikke målt meg, men føler at klærne har blitt større også de siste ukene. Jeg mosjonerer så ofte jeg kan...

Sist redigert av akutt : 20-01-08 kl 13:58. Årsak: Skrivefeil
akutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat