Opprinnelig lagt inn av Lise

Flere som har tanker eller? 
ja,
jeg tenker litt på dette som jeg skrev at traff meg over her! og jeg tenker på det iforhold til spilling...
jeg har ikke opplevd særlig vonde ting i livet. besteforeldre har dødd av alderdom o l. men ikke noen virkelig store tragedier. jeg har hatt det fint! jeg har heller ikke (tror jeg) hatt de heelt stor lykkestundene... ikke misforstå! jeg føler meg lykkelig !jeg har det fint og kan ikke klage..
men innimellom ønsker jeg å oppleve noe vondt, at noen er slemme med meg osv. har ikke skjønt helt hvorfor... har tenkt at jeg har trengt å få ut litt frustrasjon og at det er derfor jeg ønsker meg en grunn til å være sint?? noen til å være sinte på?
(men folk er så fordømt hyggelige )
tilbake til dette med spilling. man må også ha opplevd noe i livet (tror jeg) for å kunne utrykke følelser igjennom musikken?
altså jeg får ofte kommentarer fra lærer om at jeg holder igjen og ikke gir alt! også tenker jeg nå at jeg kanskje ikke har opplevd nok? rett og slett.
men på en annen side, så har vi jo alle følelser i kroppen fra før av, og man må bare lete litt lenger etter de man ikke har brukt ennå? kanksje?
(tror jeg driver å sporer av litt her, nå) *hva var det egentlig jeg tenkte på*
ehh..
kremt...
kommer tilbake til dette litt senere, jeg 
|