Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!
Opprinnelig lagt inn av mindor, her.
Jeg har aldri sjekka om jeg var i ketose, så lenge jeg gikk ned 200 til 600 gram hverdag så rekna jeg med at jeg var i ketose. selv om jeg sto stille flere dager tok jeg det som en selvfølge at jeg var i ketose for de jeg ikke hadde spist noe ulovlig.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av og sjekke om man er i ketose, hvis man følger oppleget og vekta peker ned over. Spiller det da noe rolle om man er i ketose eller ikke så lenge vekta går nedover ?
Enig med deg, det burde ikke være nødvendig. Men når ting stopper opp, blir i alle fall jeg stressa og lurer på om alt er som det skal være... Leter etter årsaker over alt liksom.
Når jeg startet hadde jeg ikke vekt. Kjøpte vekt og sticks etter at pulverheksen på lindbergklinikken sa med en misbilligende mine at hun syntes det gikk så seint... Var skikkelig stressa jeg, og ville så gjerne være snill og flink! Når jeg fikk tenkt meg om, ble det til at jeg droppa hele dama, og nå går jeg til kontroll bare til legen. Sa fra om hva jeg syntes og...
Men vil jo helst være snill og flink fremdeles da
I dag feirer jeg litt... BMI under 30! og vekten er 76,6!
|