Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Eurobabbel - og journaler og blogger!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 28-04-08, 21:41   #1776
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Trenger nok noen uker på dette magestyret og infeksjonene, og venstre arm skal opereres 20 mai... men det nytter jo ikke å deppe da

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 22:30   #1777
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Du får uansett ha god bedring! nattaklem fra meg

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 22:48   #1778
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Takk

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 22:59   #1779
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Hadde glemt hvor sur og sliten jeg blir når jeg ikke får mat.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:08   #1780
Robyn
Seniormedlem
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 49
Innlegg: 805
Robyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snillRobyn er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Uff da Titti, må innrømme jeg ikke misunner deg veldig. Frister ikke å starte på fase 1 igjen nei. Men du er flink, så dette klarer du.

Min vekt gikk opp 0,2 til i dag, så nå veier jeg 0,6 mer enn på fredag.
Så jeg er i allefall SUR.

Men jeg har kjøpt meg ny bil i dag da, den skal hentes i morgen. Det hjelper på humøret.

__________________
Endelig i mål.
Robyn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett fase 2 Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 21:09   #1781
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Hei
og velkommen i fase 3

og gratulerer med fantastiske resulater!
Det er bare ganske utrolig på 3 måneder.
Jeg er ganske sikker på at du vil klare deg bra i fase 3, siden du har tålt litt karber tidligere.
Flott at du ikke blir dårlig!
Jeg blir kvalm, men det tror jeg like mye kommer av metforminen.
Men min enkle filosofi er at når man kan spise litt bønner, linser og kikerter, så blir det ikke like lett å skeie ut. (men det kan selvfølgelig være fordi jeg elsker det!)
Du kan jo også spise litt frukt, og jeg nyter min daglige frukt. jeg spiser øko, og det smaker så utrolig mye av det!
Jeg syntes de begynte ganske kjapt med brød og sånt i fase 3c. jeg skulle begynne etter 5 uker i fase 3. Men jeg strekker den perioden ut, tenker at jeg begynne i fase 3c med brød når jeg er nede i 74. Det er nok nå med all den maten jeg skal spise.
Lykke til - blir kjekt å høre om dine erfaringer!

Hei og takk for oppmuntrende og interessant innlegg Vibeke
Tja, det var vel ikke helt sant når jeg sa at jeg ikke ble dårlig etter en utskeielse, i helgen spiste jeg akkurat for mye nok av smågodt og potetgull at jeg ble SÅÅÅÅ innmari kvalm og visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde mest lyst til å få alt opp igjen Så der fikk jeg sjekket min nye toleransegrense.

Foreløpig i fase 3 har jeg spist 2 måltider, lunsj og middag, men jeg har ikke prøvd meg på frukt ennå. Mye fordi jeg må "hente2 meg inn igjen fra helgen og fordi jeg har veiedag allerede i morgen hos fysioen, og jeg vil ikke at det skal vises på vekta hva jeg stappet i meg...
Men jeg kjenner at det godt å spise ordentlig mat, spiste nesten fase 1 i går og var sulten hele dagen. I dag har spist lavkarbo lunsj og middag
og føler energien komme tilbake. Blir spennede å se hvordan det blir utover i fase 3.

Jeg kommer absolutt til å vente med brød - det tror jeg vil gå greit, savner ikke brød i det hele tatt. Starter nok med knekkebrød først, når den tid kommer.

Indi, kjære deg, jeg ønsker deg god bedring og sender masse og gode tanker. Håper du snart er på bena igjen, i mellomtiden må du bare fokusere på å bli bra igjen.

Titti: enig med deg - jeg gikk SÅ sulten i går, og guri malla for ei kort lunte jeg hadde. ikke moro nei

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 23:23   #1782
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Tja, det var vel ikke helt sant når jeg sa at jeg ikke ble dårlig etter en utskeielse, i helgen spiste jeg akkurat for mye nok av smågodt og potetgull at jeg ble SÅÅÅÅ innmari kvalm og visste nesten ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Hadde mest lyst til å få alt opp igjen Så der fikk jeg sjekket min nye toleransegrense.

Jeg fortalte samme erfaringen til legen etter tre bittsmå sjokoladeegg i påsken. Hun bare begynte å le hun. Men jeg ble faktisk såpass dårlig at jeg har holdt meg helt unna sjokolade og annet i ettertid.
men man lærer seg vel etterhvert, hvor tåleransegrensen ligger. Hvis man gradvis, sakte, sakte, lurker inn noen karber, så tåler kroppen det gansek bra tror jeg. Spsie faktisk to spisesjeer sjokolade formasje i dag og det gikk bra!!!!

Lykke til med veiing i morgen. Går nok bra,.
Tenker også å gå innom legen og veie meg, har litt tid i morgen. For å sjekke at jeg går rett vei.

God natt folken, alle sammen, dere med ny bil (hediggris, men grattis) og dere med det samme gamle vraket og de (oss) som ikke har...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 19:24   #1783
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er på dag tre med ED og det går kjempebra.
Veldig motivert denne gang.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 19:30   #1784
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg er imponert over gode resultater flinke dere er!
Og Titti, knallbra! Skal se du raser ned i vekt fortere enn du rekker å si eurodiettgrønnsaksuppe-fysj

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:32   #1785
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

jeg har hatt noen fy'er

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:40   #1786
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

jeg har hatt noen fy'er

Fyyyyy... Ny dag nye muligheter... og veiedag i morgen vennen
Jeg har spist ciabatta, lasagne og sjokolade jeg...
men i morgen skal jeg teste ut om det går å skli inn i litt ketose igjen og pulverhelvete venter... Trøsten er at selv om jeg spiser bare tull, går vekten ned, (om enn av feil årsak) tre kilo på 10 dager...
Håper det går å prøve med ketose igjen, ikke helt sikker på om kroppen vil gå med på det, men kan jo ikke fortsette å spise brød!
Klem til alle

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:17   #1787
Ruska
Medlem
 
Ruska sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 426
Ruska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snillRuska er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Hvis man gradvis, sakte, sakte, lurker inn noen karber, så tåler kroppen det gansek bra tror jeg. Spsie faktisk to spisesjeer sjokolade formasje i dag og det gikk bra!!!!

Det tror jeg også, jeg har en sånn enten eller tendens og da blir det gjerne ikke et påskeegg, men 3 Noe jeg må jobbe med det der.
Men litt mer karber etter hvert er selvfølgelig det jeg håper å klare, men det blir nok noen fy'er underveis likevel.

Distrea: jeg stjal din fy'er Hvordan går det med deg?? Blir veldig nyskjerrig da vet du og lurer på hvordan du har det.

Jeg er i fase 3, men lurer på om ikke det er for tidlig Jeg har enda 19 kg jeg skal ned, er det ikke litt tidlig å gå over i fase 3 allerede da?
Nå har jo kostholdsveilederen hos Lindbergs sagt at jeg bør bruke totalt 1 år, mer eller mindre, på å gå ned i vekt og det er for så vidt greit, men går man noe sørlig ned i fase 3? Jeg kommer uansett til å snike inn både fase 1 og fase 2 dager her og der - det var visstnok helt ok.

Titti: så flink du er og så bra at du er igang igjen!! Jeg heier på deg

Indi: ciabatta nå fikk jeg veeeelidg lyst på det, eller foccaccia.... Jeg ønsker deg fortsatt god bedring og håper du snart er på bena igjen.

By the way: veiedagen i går ble som fryktet, ikke gått ned noe på 1 uke. Må se å holde meg unna smågodt og potetgull...det ble i meste laget sist helg, så jeg burde være glad jeg ikke har gått opp i vekt.

Ja ja, god 1. mai til alle flinke jentene!!

__________________
Start Eurodiett 04.02.08: 47 kg skal vekk
23 kg av og nå er 20 av dem tilbake....
2010 skal bli mitt år!!!!! Skjerpings
Ruska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:29   #1788
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Innom og heier litt jeg også.
Kjenner at det er best å jobbe, verre når en har fri og tilgang på mat. Men det går overraskende greit. Nå skal jeg steke en pannekake til lunsj og ta med en ED-bar til kaffen hos mamma. SKAL komme meg gjennom denne uka, da er mye gjort og da er jeg skikkelig i gang.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 17:32   #1789
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Ruska, her.

Jeg er i fase 3, men lurer på om ikke det er for tidlig Jeg har enda 19 kg jeg skal ned, er det ikke litt tidlig å gå over i fase 3 allerede da?
Nå har jo kostholdsveilederen hos Lindbergs sagt at jeg bør bruke totalt 1 år, mer eller mindre, på å gå ned i vekt og det er for så vidt greit, men går man noe sørlig ned i fase 3? Jeg kommer uansett til å snike inn både fase 1 og fase 2 dager her og der - det var visstnok helt ok.

Jeg har til nå gått ned 6-8 kg på fase 3. Når begynte jeg da? Midten av mars? Jeg har aldri vært i noen annen fase, begynte rett i fase 3. Og jeg skal ned 8 - 10 kg til (nå ble jeg plutselig veeeldig dårlig i matte her, men er ikke helt frisk i dag. Men jeg veide 88 kg da jeg begynte i fase 3. da hadde jeg klart å gå ned fra 95 kg på 1.5 år på egenhånd... Nå veier jeg ca 82 kg, og skal ned i 74 kg) I alle fall, jeg regner meg godt fornøyd med å gå ned 2 kg i måneden, og tror jeg er nede i 74 kg i august. Det tror i alle fall legen.
Jeg bruker ikke ed produkter, så jeg ser jo at det er ganske likt det jeg gjør og det de driver med der borte i ketolyse-leieren. bortsett fra mindre fett da. og de går jo ned, så hvorfor skulle ikke du går ned?
Men potetgull og sjokolade ER jo FY...

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:05   #1790
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Vibeke40, her.

Jeg har til nå gått ned 6-8 kg på fase 3. Når begynte jeg da? Midten av mars? Jeg har aldri vært i noen annen fase, begynte rett i fase 3. Og jeg skal ned 8 - 10 kg til (nå ble jeg plutselig veeeldig dårlig i matte her, men er ikke helt frisk i dag. Men jeg veide 88 kg da jeg begynte i fase 3. da hadde jeg klart å gå ned fra 95 kg på 1.5 år på egenhånd... Nå veier jeg ca 82 kg, og skal ned i 74 kg) I alle fall, jeg regner meg godt fornøyd med å gå ned 2 kg i måneden, og tror jeg er nede i 74 kg i august. Det tror i alle fall legen.
Jeg bruker ikke ed produkter, så jeg ser jo at det er ganske likt det jeg gjør og det de driver med der borte i ketolyse-leieren. bortsett fra mindre fett da. og de går jo ned, så hvorfor skulle ikke du går ned?
Men potetgull og sjokolade ER jo FY...

hva spiser du i løpet av en dag da ,,, hadde du giddi og skrivi opp en dagsmeny for oss som har liten fantasi

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 20:35   #1791
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Jeg har aldri sjekka om jeg var i ketose, så lenge jeg gikk ned 200 til 600 gram hverdag så rekna jeg med at jeg var i ketose. selv om jeg sto stille flere dager tok jeg det som en selvfølge at jeg var i ketose for de jeg ikke hadde spist noe ulovlig.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av og sjekke om man er i ketose, hvis man følger oppleget og vekta peker ned over. Spiller det da noe rolle om man er i ketose eller ikke så lenge vekta går nedover ?

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:03   #1792
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av arkine, her.

hva spiser du i løpet av en dag da ,,, hadde du giddi og skrivi opp en dagsmeny for oss som har liten fantasi

Har ikke så mye fantasi, men det går på rutinen:
frokost: to kokte egg m urtesalt (og litt agurk) (kl 07.30)
Lunsj: En frukt m en neven nøtter (kl. 11.00 - 11.30)
Mellom: En peppermakrell eller annen fisk (kl 14.00)
Middag: Kylling, kotelett, fisk (varierer da) ovnstekt m grønnsaker som squash, stangselleri, paprika, løk etc, m olje over og krydder. (kl 17.30)
Kvelds: røkelaks, kokt skinke, litt ost eller noe, med tomat, agurk. (kl 20.00)
Som dere skjønner, er jeg ikke helt inne i hvilken fase jeg er i, jeg tar innimellom, sånn hver 3. dag og koser meg med cottagechees m blåbær og kanel, eller en joghurt eller en ekstra frukt.

Middagen varierer jeg selvfølgelig. Wok er godt, m lettkokosmelk. men jeg liker denne maten så godt jeg. har endel ulike sauser, balsamico, chili etc, som kan sette smak. Og jeg går jo aldri sulten da.

Av og til, når søtbehovet melder seg, drikker jeg en kopp varm kakao, 72% kakao som du blander med kokt vann. Den er god, men ikke helt heldig søtstoff, men av og til går det jo!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 21:06   #1793
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av og sjekke om man er i ketose, hvis man følger oppleget og vekta peker ned over. Spiller det da noe rolle om man er i ketose eller ikke så lenge vekta går nedover ?

Er litt enig med deg, men det handler jo vel om hvilken retning man følger. Det som er genialt med ED synes jeg, er at man ikke teller karber, men har en liste over hva man kan spise i de ulike fasene.
Jeg aner f eks ikke hvor mange karber jeg spsier, og jeg har væørt i ketose eller ei, men jeg vet at det funker, dette her, på både vekt og helse

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 10:53   #1794
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av mindor, her.

Jeg har aldri sjekka om jeg var i ketose, så lenge jeg gikk ned 200 til 600 gram hverdag så rekna jeg med at jeg var i ketose. selv om jeg sto stille flere dager tok jeg det som en selvfølge at jeg var i ketose for de jeg ikke hadde spist noe ulovlig.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av og sjekke om man er i ketose, hvis man følger oppleget og vekta peker ned over. Spiller det da noe rolle om man er i ketose eller ikke så lenge vekta går nedover ?

Enig med deg, det burde ikke være nødvendig. Men når ting stopper opp, blir i alle fall jeg stressa og lurer på om alt er som det skal være... Leter etter årsaker over alt liksom.
Når jeg startet hadde jeg ikke vekt. Kjøpte vekt og sticks etter at pulverheksen på lindbergklinikken sa med en misbilligende mine at hun syntes det gikk så seint... Var skikkelig stressa jeg, og ville så gjerne være snill og flink! Når jeg fikk tenkt meg om, ble det til at jeg droppa hele dama, og nå går jeg til kontroll bare til legen. Sa fra om hva jeg syntes og...

Men vil jo helst være snill og flink fremdeles da

I dag feirer jeg litt... BMI under 30! og vekten er 76,6!

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 10:58   #1795
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

æåååååå, Indi! Jeg er SÅÅÅÅÅ glad på dine veine!
Jeg har skeia volsomt ut ett par dager men er sterkt tilbake i dag!

heia alle flinke,... og meg litt uflinke

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 12:39   #1796
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

I dag feirer jeg litt... BMI under 30! og vekten er 76,6!

Åh, da har du ikke "feit BMI" lenger.. bare overvekt. Gratulerer kjære indi, dette var flott.

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 12:42   #1797
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

heia alle flinke,... og meg litt uflinke

Å, du er da flink nok

(send meg noen gode vibber da....det trengs, stønn)

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 13:03   #1798
indi
Seniormedlem
 
indi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.453
indi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snillindi er virkelig snill

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Snille Dilly
Sender deg LASSEVIS med gode vibber! Du må jo bare fokusere på at det går an! Det finnes jo en løsning for deg og, bare ikke gi opp vet du
Stor klem til deg

indi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Himla mye trening og ketogen mat Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 14:11   #1799
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

Opprinnelig lagt inn av indi, her.

pulverheksen på lindbergklinikken
I dag feirer jeg litt... BMI under 30! og vekten er 76,6!

Pulverheksen abelone
spiser uten takt og tone
mmm velbekomme
--------

Jobbet engang i tiden i en barnehage uten kristen formålsparagraf. dette var matsangen - et alternativ til å dusommetter liten fuuuul

Grattis og hurra for under 30!!!!!!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat
Gammel 02-05-08, 19:38   #1800
mindor
Juniormedlem
 
mindor sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 37
mindor er på en erverdig vei

Sv: Eurobabbel - og journaler og blogger!

I dag er det første gangen jeg har spist noe annet enn rent kjøtt og det var veldig godt med noe annet. Jeg fant en gryterett her på forumet så det var lavkarbo mat så helt fy var det ikke.

Vi har også vært i Sverige og kjøpt sukkerfritt godteri og da kan dere tro vi ble dålig i magen he he he må være litt forsiktig med mengden av sukker fritt godteri

mindor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: skal begynne på lavkarbo igjenn snart Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no