Tråd: Pilates chair
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-08, 10:33   #16
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Pilates chair

Jeg har trent Pilates på treningsstudio i snart tre år, en time med vanlig pilates og en time med pilates på ball. Den ene instruktøren er kjempegod, den andre mer middels. Men pga hun gode, så har jeg utbytte av den andre timen også.
Jeg har et par dvd'er som jeg synes er bra, men det er fullt mulig at jeg liker de fordi jeg har hatt en god instruktør

Jeg har i alle fall funnet ut at man kan lære mye av å lese andre kunders kritikk av instruksjonsdvd'er. På Amazon er det mange som skriver kritikk og det har berget meg fra et par dårlige kjøp .
Så surf litt rundt og sjekk hva andre synes om produktet først, det er lurt.

Jeg har ingenting i mot pilatesutstyr, he, he. Jeg har en pilates performer-benk selv - som jeg aldri har brukt . (Litt av grunnen er at jeg har manglet instruksjonen til benken, men nå er det ingen unnskyldning lengre, for jeg har fått tak i videoen.)
Men jeg tror ikke at det er lurt å begynne med å kjøpe dyrt utstyr først, heller en god dvd

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat