Sv: Hei! Ny her inne!
Opprinnelig lagt inn av screwball, her.
Jeg har ikke skaffet meg boka - søstra mi har den så jeg har fått vite det essensielle der.
Vært ei sinnsyk helg med masse hardt fysisk arbeid, håper på resultater på vekta, er ikke lange tiden å gjøre det på nå før ferien(jada jeg er like opphengt i å se 89,9kg eller mindre).
Blir det viktigere med sammensetning og antall karber jo lengre ned i vekt man kommer?
Hittil har det jo ikke vært noe problem med det kostholdet jeg har hatt, men jeg har vel stort sett lagt under 15g om dag. Leste i en tråd her at man skulle prøve å ha 15g som minimum og borti 20g - mer ved trening?
Ja, det er ikke noe poeng i å ligge under 15 karbs om dagen, da går kroppen på sparebluss, man lurer den til å tro at det er krise og da sparer den på det den har. Så ikke ligg under. Noen må faktisk opp mot 20 for å gå ned i vekt. Fortsett som du gjør du. Og dersom du synes det går sakte kan du jo begynne å analysere det du spiser, for meg feks var det fløte og Cola zero som holdt meg "lenge" på ett platå. Noen har også tomater som en brems.