Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-08, 11:40   #35
MorStine
Seniormedlem

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Eidsvoll
Alder: 46
MorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt liktMorStine er veldig godt likt

Sv: Hei! Ny her inne!

Opprinnelig lagt inn av screwball, her.

Jeg har ikke skaffet meg boka - søstra mi har den så jeg har fått vite det essensielle der.

Vært ei sinnsyk helg med masse hardt fysisk arbeid, håper på resultater på vekta, er ikke lange tiden å gjøre det på nå før ferien(jada jeg er like opphengt i å se 89,9kg eller mindre).

Blir det viktigere med sammensetning og antall karber jo lengre ned i vekt man kommer?
Hittil har det jo ikke vært noe problem med det kostholdet jeg har hatt, men jeg har vel stort sett lagt under 15g om dag. Leste i en tråd her at man skulle prøve å ha 15g som minimum og borti 20g - mer ved trening?

Ja, det er ikke noe poeng i å ligge under 15 karbs om dagen, da går kroppen på sparebluss, man lurer den til å tro at det er krise og da sparer den på det den har. Så ikke ligg under. Noen må faktisk opp mot 20 for å gå ned i vekt. Fortsett som du gjør du. Og dersom du synes det går sakte kan du jo begynne å analysere det du spiser, for meg feks var det fløte og Cola zero som holdt meg "lenge" på ett platå. Noen har også tomater som en brems.