Sv: Insulinresistens og alkohol ...
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Dette tror jeg er veldig individuelt. Jeg var norgesmester i fyllesyke før, det var virkelig ille, jeg sluttet nesten å drikke på grunn av det...
Ha, ha, jeg var også norgesmester i min aldersklasse og det kunne være etter de mest pyntelige utekveldene...
Jeg fikk et tips om å prøve Zyrtex, og det har virket kjempebra på meg.
Hvis man skal ut på utdrikningslag (he, he) bør man ta to før man begynner, to ca midt i partyet og to før man går og legger seg.
Siden jeg ikke er så ofte på slike fester, så holder det at jeg tar en til to Zyrtex hvis det er party nå. Og jeg har ikke vært dårlig etter det!
Etter at jeg begynte på Ketolyse er jeg ikke helt siker på hvordan kroppen reagerer, for det har ikke blitt så mye festligheter , bare de odde glass med rødvin 
Men alle de rådene Photo kommer med er supre: fet mat, ren drikke, MYE vann og noe mat til slutt .
Et annet råd er å drikke seg nedover; starte med det sterke og avslutte med det svake hvis man skal blande alkoholtyper.
En regle gikk noe slikt som: "Beer after wine, makes you feel fine, but wine after beer, you should fear..."
|