Vis enkelt innlegg
Gammel 13-07-08, 01:21   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen som regner ut hvor mye de spiser?

Opprinnelig lagt inn av beate, her.

Hei. Sitter her og lurer på om det er noen flere der ute som regner ut hva de spiser hver dag? Jeg bruker et excelskjema jeg fant her inne som regner ut karber, proteiner, fett og kalorier som er i den maten jeg spiser. Men så lurer jeg da litt på dette med fettet. Det sies at man skal spise mye fett. Men hva er mye? I gram f.eks? Lurer på om jeg ligger noenlunde godt an i løypa, eller om det blir for lite fett eller for mye.

Så til dere som teller, hvor mye i gram spiser dere ca. innenfor de forskjellige næringsgruppene (+ kalorier) pr. dag??

På forhånd takk for svar

Det lurer jeg også på, pluss hvor du fant skjemaet

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat