Vis enkelt innlegg
Gammel 17-07-08, 14:07   #22
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på - men det skal ikke være for vondt heller....

trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn

Var inne på siden deres for å titte litt, og nå har de en del apparater på tilbud (nå når sommeren snart er over, ja, ja....)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 17-07-08 kl 14:08. Årsak: Trykkleifer...
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat