Hei alle sammen og tusen takk for fine svar Jeg var litt sliten i går, virkelig kvalm og magen sto ut større enn noen gang. Kl 4 i natt våknet jeg of fikk full diarè. Jeg var ikke god i gårkveld og i natt Det var nok derfor jeg hadde litt behov for å reflektere litt. Er det vanlig med diarè i startfasen? Jeg er jo klar over at gener spiller inn, ingen i min familie er overvektige, men samtidig spiser alle sunt (etter gamle betegnelsen på sunt). Vi har vokst opp med at desserter er til jul og andre høytider, det samme med kake. Vi ble lært opp å ta av skinne på kyllingen og skjære av fettet på kjøttet, men samtidig var vi ikke redd for å bruke smør og fløte. Jeg har stort sett vokst opp med rene kjøtt/fiske produkter osv osv. Det kan være vanskelig å si hva som er hva. Jeg har nok som Vibeke40 sa, vokst opp med litt Fedonaktig mat kanskje? Jeg har lest litt om det og tror kanskje noe fedon/lavkarb kan være for meg? Jeg leter i blinde og har nå forsøkt meg på mye lavere karber og mer fett og jeg veide meg i dag Jeg har gått ned 700gr på 2 dager! Men må selvfølgelig ha i mente at jeg hadde diarè i natt. Titt gjerne innom her: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20529 Her skriver jeg om hvordan jeg prøver å finne frem til det riktige for meg og hva jeg spiser. Tar gjerne i mot kommentarer.