Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-08, 12:35   #40
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskelstimulator/bailine

Opprinnelig lagt inn av SivPiv, her.

Funker den bra? Jeg mener; når du har vært flink å bruke den en periode, ser du eller merker du en forskjell? Eller er det mest følelsen som er god fordi man på en måte har "trent"?
Jeg trener kondisjon 3 ganger i uka men styrke er et ork så jeg hadde tenkt å bruke den til å stramme opp etter to kjappe svangerskap der kroppen ikke rakk å komme seg igjen mellom hver gang.

Nå er det noen år siden jeg kjøpte min og brukte den regelmessig, men jeg husker at spesielt rumpa mi () fikk seg et godt løft, he, he.
Men jeg gikk inn et par cm i livet/rundt magen også før apparatet havnet i skapet.

Som sagt: hvis du kjøper en, så kan du alltids selge med relativt lite tap.
De apparatene fra trimform er av veldig god kvalitet.
Jeg anbefaler deg å lese det meste du finner inne på sidene deres for å se om det er noe for deg. (Og google litt rundt på nett for å lese om andres erfaringer, f.eks med andre og billigere apparater??)

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat