Tråd: Myggstikk?
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 23:43   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Myggstikk???

Opprinnelig lagt inn av Michelin, her.

Etter et par daga inn i ferien i Nord Norge begynte æ å lure litt; kor blir myggstikkan av?

Så æ spurte ei æ kjenne der som og e på Ketolyse om ho va mindre plaga av myggstikk i forhold til i fjor sommer; etter en liten tenkepause kom det fram et stooort glis-og joda, når ho no tenkte over det så va det ikkje nåkka plage å sitte midt i en myggsverm lenger!

E det rett og slett så enkelt at dem ikkje vil ha sukkerfritt blod? Får håpe det ikkje muteres lavkarbomygg til neste sommer....

Hmmm, akkurat det var ikke min erfaring fra i "sommer". Men kanskje jeg ikke var skikkelig i ketose da? Jeg fikk alle mine myggstikk rett etter at vi kom hjem igjen og da hadde jeg hatt en ketosepause.

Etter det har jeg i grunnen ikke blitt bitt, men det tror jeg mest er fordi alle myggene frøs ihjel etterhvert.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat