Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-08, 21:03   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Noen spørsmål

Opprinnelig lagt inn av I-fix, her.

Hei! Skal til å planlegge lavkarbodietten min, men lurer på noen ting før jeg kommer igang.

* Hvor får jeg kjøpt natreen pulver og ketolyse bakemix?
* Hjelper denne dietten på muskler også? Føler at jeg har feite lår mye pga muskler. Vil ha smalere lår

Natreen pulver fåes på de fleste(?) dagligvareforretninger, har egentlig bare lagt merke til at de har det her på Coop Mega.
Ketolyse bakemix kan du få på de fleste Lifebutikker og Menybutikker. Har de ikke, så spør om de kan bestille til deg .

Desverre (???) er det mest fett som pleier å forsvinne på ketolyse/lavkarbodietter, musklene dine vil nok være der med mindre du spiser helt feil.
Jeg kan ikke skjønne at du mener du ser feit ut pga muskler, ikke engang skøyteløpere ser feite ut der, muskler er muskler .

Hvilken filosofi har du tenkt til å følge?

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat