Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-08, 20:51   #11
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Sliter med at jeg er mye sulten, selv om jeg er i ketose (legger ut ukesmenyen mi

Opprinnelig lagt inn av h.e.l.e.n.e, her.

hmm, jeg kunne gjerne spist litt oftere, men ofte er vi ute på et eller annet, og da finner jeg liksom ikke alternativer som jeg kan spise. og dessuten går jeg jo ikke ne di vekt lenger, gjorde det første uka, men nå går jeg opp igjen hver dag jeg spiser litt "mye" føler jeg.. sukk.. har litt nedtur i dag, veide meg nettopp og hadde gått opp 1 kg.

I tråden "100 gode tips til ketolysekuren" (eller noe slikt, her er linken til tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20923) så er det ei som sier at man bør spise litt FØR man skal bort til noen der man ikke vet hva men kan få servert. Da er det ikke så vanskelig å la være å spise feil.

Bruk oljedressing på salatene dine, spis mer fett.
Del en avokado i to, mos innholdet med CF, rømme og eller majones, salt, pepper og noen dråper sitronsaft etter smak. Bland reker oppi det hele og nyyyyt.
Spis mer brokkoli og spinat.
Spis mer rent kjøtt i stedet for pølser.

Bruk helgene/fritiden på å bake lapper og slikt som du enkelt kan ta med deg på tur.
Jeg lager Myas cookies og har med meg både på jobb og på kafe og på andre besøk...

Drikk vann!!!

Veier du egentlig maten eller tar du det litt sånn på feelingen?
Uansett ser det jo ikke ut som om du generellt får i deg nok karber, og det er jo ikke bra.
Lykke til videre - ketolyse krever litt planlegging og tid, men etter en stund går det av seg selv

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Sist redigert av Gracella : 24-08-08 kl 21:04. Årsak: trykkfeil som ble litt rar...
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat