Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-08, 00:08   #7
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger gode råd

Opprinnelig lagt inn av Johnson, her.

Ok, skjønner.. Men det kan jo ikke være bra å spise 3-5000 kalorier om dagen selvom det ikke er karbohydrater? Hva skjer om jeg tar meg en kosedag da? Da må jeg bare begynne på nytt igjen?

Du kan jo bare ta deg en lavkarbokosedag , det er bare å gå på oppskriftsforumet, så skjønner du at dette (ketolyse(lavkarbo) ikke er en livsstil med forsakelse akkurat.

Karbohydratene du skal spise, skal være av den langsomme sorten og i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over jorden.
Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å lese Torkil Andersen sin bok om Ketolyse, Skaldemann eller Fedon Lindberg før du setter i gang med noe egenkomponert.
En slags blandingsdiett kan være direkte skadelig for deg, særlig når man ikke skjønner konseptet med ketose og lavkarbo-fettrikt kosthold.

Lykke til uansett!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat