Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-08, 19:23   #4
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hei. Er ny her og bare lurer litt

Opprinnelig lagt inn av sadra, her.

Så fint å få svar da
Hehe jeg hører jentene på jobben om hva de spiser og sånn, prøver å følge de litt og får noen oppskrifter av dem.
Jeg ligger nok på rundt 30 karbohydrater om dagen, men hvor det er på skalaen aner jeg ikke. I går spiste jeg nok ikke mer enn 17 karbohydrater tilsammen. Hva skjer om man spiser for lite, el er det bare en fordel, jo mindre jo bedre?
spent jeg nå

Det er som sagt ikke lett å gi råd når det er egenkomponert, men karbohydratene bør i hovedsak komme fra grønnsaker som vokser over bakken (når man er på ketolysediett).
I tillegg bør man ikke komme under 15 gram karber om dagen, det setter kroppen i sparemodus da den tror at det er dårlige tider på gang - med alt som kan følge med det: Vektstagnasjon og hurtig vektøkning når du igjen spiser karber...

Lån deg en bok på biblioteket om den filosofien du tror passer deg, det er nok det beste du kan gjøre
Å høre på hva andre gjør uten å ha helheten på plass er nok ikke så lurt, dessverre.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat