Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-08, 22:41   #9
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Usikker på noe ang.ketolyse ...

Opprinnelig lagt inn av Superslimithink, her.

de 4 kg føyk av de 5 første dagene, så stagnerte det helt, og idag har jeg spist krem med fedon sitt sukker /fruktose, trodde dette var LOV å spise, men så jo etterpå at det var 100 gr karbo i 100 gr. lei meg nå ja...
Har jeg komt helt utav det nå? Hvor lenge tar det før jeg er tilbake ijn?

Hva spiser du til hverdags, da?
De første dagene på ketose raser kiloene av, mesteparten er nok vann, men det betyr også at ketosen er i gang.
Jeg anbefaler deg å lese boka "Slank med ketolyse", der står det ganske bra hva som er anbefalt mat og hva du holde deg unna.
Å komme tilbake i ketose trenger ikke ta så lang tid, så jeg synes ikke du skal gi opp så fort.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat