Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-08, 01:10   #66
ghotti
Nytt Medlem

Medlem siden: Sep 2008
ghotti er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Fiolett, her.

Jeg har ngenting i mot det du kaller feite folk Men ja, genene du har er ett resultat av valgene dine forfedre tok før deg.. Det er ikke noe hokus pokus at man selv kan endre dem. Selv om forskning sier det motsatte, forskning, for de som er avhengige av det har nå begynmt å mene dette selv

Forskning vil alltid ligge på etterskudd, folk lever slik at de lar forskningen diktere hvor grensene går og hva som er mulig.. Men tenk over hvor forkningen ennå ikke har vært. Når det gjelder det at dere mener alt står i mot dere og at det man ikke kan gjøre noe, jeg vet hvor dere kommer i fra, men det er tull.
Dere kan si hva dere vil, og ja..Jeg er overbevist Ikke på grunn av kostholdet mitt, men på grunn av alt..

Genene kan omskrives, det skjer etterhvert som tiden går, det dere vil ha det til er at dere ikke har noe dre skulle ha sagt når det gjelder utviklingen eller at alt går så tregt så mulig.

Lavkarbo er flott for slanking ja, har ikke sagt noe annet

Beklager, men jeg er ikke i nærheten av å forstå hva det er du prøver å si. Eneste jeg forstod var at du er av den oppfattningen at lavkarbo kun duger til slanking. Noe som er skrekkelig feil. Den fungerer utmerket for folk som trenger noen kilo, og for de som er på ideal vekta. Lavkarbodietter har dokumenter bevist å minke sjangsen for hjerte og kar-sykdommer, diabetes, og annet.

Jeg mener den enkleste måten er å gå tilbake i tid. Hva er det egentlig mennesket er ment til å spise? Hva er egentlig naturlig for oss? Hva var vi? Jegere. Hva består byttet av? Protein og fett. Fact!

ghotti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat