Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

OBLIGATORISK film til ettertanke

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-10-08, 12:17   #51
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Fiolett, her.

Enig i at lavkarbo er topp for slanking.. Men ellers er det jo en del små "triks" renthelsemessig som kan være greit i prosessen.. Som tilstrekkelig mineraler og vitaminer, samt en funksjonell fordøyelse

Det er en ting jeg også har tenkt på. I mine øyne skal det "perfekte" kosthold gjøre at man får alle de nødvendige stoffene kroppen trenger, som f.eks vitaminer og mineraler. Noe man ikke gjør igjennom ketolysekuren, for der må man ta tilskudd. Dermed mener jeg at ketolyse ikke er et "komplett" kosthold for resten av livet. Men det mener jeg skal være nevnt i boka også! At når man har nådd idealmålet sitt, skal man føre inn mer karbs i kostholdet.

Men lavkarbo har åpnet øynene mine for en ting: SUKKER!! Det er jo pokker meg sukker i ALT vi spiser! og det kan ikke være bra på noen måte. Brød, pasta, ris og poteter er i mine øyner ikke naturlig, og dermed mener jeg det ikke er bra for kroppen i store mengder, selv om man er en person som førdøyer/forbrenner dem sjapt og uten vektøkning.

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 12:35   #52
Fiolett
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 21
Fiolett er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Enig i at for mye karbohydrater er fælt Føles ut som en sekk med ett eller annet kjedelig noe Men hvis man har balanse og føler seg topp og har idealvekt samtidig som man spiser det man vil ha ser jeg ingen grunn til å pirke, selv om jeg gjorde det selv en stund siden.. Levde bare på råkost, da slanker en seg Også føler en seg som ei lyspære.. Men man kan lett bli litt fjern også følte jeg at hele verden opererte i ett gammelt operativsystem og at alt gikk for tregt.. Litt som å være speeda

Skikkelig brød er jo ikke direkte unaturlig, menneskelagd ja. Jeg foretrekker ett skikkelig grovt fullkornsbrød med økologiske råvarer Liker å lage det selv, kan jeg lage det så grovt at ingen orker spise det

Mange av brødene i butikken er jo helt forferdelige, ihvertfall her jeg bor.

Fiolett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, liker det som funker :) Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 13:30   #53
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Sitat:

Enig i at lavkarbo er topp for slanking

Lavkarbo er ikke bare slanking, det er en livsstil for å forbedre sin helse og holde seg unna unødvendige ting som sukker, hvetemel og høyglykemiske karbohydrater.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 17:34   #54
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Fiolett, her.

Jeg spiser faktisk så mye jeg klarer i løpet av en dag med masse barbohydrater

Jeg prøver så godt jeg kan å få meg mer vekt og muskler, var nede i 55 kg en stund nå og for meg er det litt for lite, jeg er 22 og 173 høy..Liker tanken om lavkarbodiett og jeg hadde blitt muskuløs, liten og sprek..Men jeg hadde fremdeles vært tynn Jeg vet jeg sikkert får en masse hissige folk på meg, men jeg tror noen trenger mer proteiner mens andre mer karbohydrater..

Behovet for protein avgjøres av treningsmengde/type og mager kroppsmasse, ikke gener. Behovet for karbohydrat er ubetydelig, da kroppen kan lage glukose både av fett og protein. Den beste måten å forbli svak med relativt høy fettprosent (som er så populært for tiden) er å basere kostholdet sitt på karbohydrater og begrense protein og fett.

Det er heller ingenting i veien for å øke mager kroppsmasse på en lavkarbodiett, men å øke fettreservene er verre. Noe enkelte av oss ser på som positivt, men kanskje ikke du?

Sitat:

Det jeg har kommet fram til er at det først og fremst er psyken det kommer an på, med rette instillingen kan du klare deg på hvilken som helst diett og overstyre det fysiske.. Må ha vilje og vite at hva man gjør, i stedet for å ta usikre skritt mens man nervøst venter å ser hva som skjer

Så du mener at fordelingen av næringsstoffer i kostholdet er irrelevant, så lenge man har rette innstillingen? Det tror jeg må være det dummeste jeg har lest... Kroppen har bestemte behov, som dekkes, uansett hvilken innstilling man har.

Forøvrig vet jeg ikke om du egentlig trengte å opprette en ny bruker. Den gamle fungerte fint.

  Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 18:52   #55
Ignite
Seniormedlem
 
Ignite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Østfold
Alder: 57
Innlegg: 3.205
Ignite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastiskIgnite er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Men dramafaktoren her er upåklagelig, bring it on

__________________

Ignite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbolivsstil Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:08   #56
Fiolett
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 21
Fiolett er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Skjønner hva du mener Kroppen har visse behov, men utover dette så er det mye du ikke tar hensyn til.

Hvilken bruker er det du refererer til?

Fiolett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, liker det som funker :) Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:34   #57
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Ignite, her.

Men dramafaktoren her er upåklagelig, bring it on

  Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 19:37   #58
Fiolett
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 21
Fiolett er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Wow

Fiolett er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, liker det som funker :) Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 20:31   #59
Bulldog
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Fiolett, her.

Kroppen har visse behov, men utover dette så er det mye du ikke tar hensyn til.

Og vi nevner i fleng?

Ok, det er mulig dere ikke er samme person. Kanskje dere bare hadde samme norsklærer...

  Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:36   #60
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Nå datt eg ud....

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:44   #61
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Å fnise!

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:50   #62
Adriane
Medlem
 
Adriane sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 398
Adriane har en fantastisk aura rundt segAdriane har en fantastisk aura rundt seg

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Samme dramalærer i norsk eller norsklærer i drama???

jada, jada, bare svada, svada - hvem sa det en gang i tiden??

Adriane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 21:54   #63
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Dette ER internt, ja

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 22:00   #64
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

er vel bare det at Bulldog hadde en ide om at Blå og Fiolett er samme person...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 06-10-08, 22:10   #65
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Takk

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 01:10   #66
ghotti
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 6
ghotti er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Fiolett, her.

Jeg har ngenting i mot det du kaller feite folk Men ja, genene du har er ett resultat av valgene dine forfedre tok før deg.. Det er ikke noe hokus pokus at man selv kan endre dem. Selv om forskning sier det motsatte, forskning, for de som er avhengige av det har nå begynmt å mene dette selv

Forskning vil alltid ligge på etterskudd, folk lever slik at de lar forskningen diktere hvor grensene går og hva som er mulig.. Men tenk over hvor forkningen ennå ikke har vært. Når det gjelder det at dere mener alt står i mot dere og at det man ikke kan gjøre noe, jeg vet hvor dere kommer i fra, men det er tull.
Dere kan si hva dere vil, og ja..Jeg er overbevist Ikke på grunn av kostholdet mitt, men på grunn av alt..

Genene kan omskrives, det skjer etterhvert som tiden går, det dere vil ha det til er at dere ikke har noe dre skulle ha sagt når det gjelder utviklingen eller at alt går så tregt så mulig.

Lavkarbo er flott for slanking ja, har ikke sagt noe annet

Beklager, men jeg er ikke i nærheten av å forstå hva det er du prøver å si. Eneste jeg forstod var at du er av den oppfattningen at lavkarbo kun duger til slanking. Noe som er skrekkelig feil. Den fungerer utmerket for folk som trenger noen kilo, og for de som er på ideal vekta. Lavkarbodietter har dokumenter bevist å minke sjangsen for hjerte og kar-sykdommer, diabetes, og annet.

Jeg mener den enkleste måten er å gå tilbake i tid. Hva er det egentlig mennesket er ment til å spise? Hva er egentlig naturlig for oss? Hva var vi? Jegere. Hva består byttet av? Protein og fett. Fact!

ghotti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 07:01   #67
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

. . .og litt nøtter og bær. Og genene våre har ikke forandret seg på 10.000 år.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 08:26   #68
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Det er en ting jeg også har tenkt på. I mine øyne skal det "perfekte" kosthold gjøre at man får alle de nødvendige stoffene kroppen trenger, som f.eks vitaminer og mineraler. Noe man ikke gjør igjennom ketolysekuren, for der må man ta tilskudd. Dermed mener jeg at ketolyse ikke er et "komplett" kosthold for resten av livet. Men det mener jeg skal være nevnt i boka også! At når man har nådd idealmålet sitt, skal man føre inn mer karbs i kostholdet.

Tror det er vanskelig å få alle nødvendige næringstoffer gjennom maten. Vi har en matproduksjon som er preget av at vi skal produsere så mye som mulig og samtidig skal det være så billig som mulig. Dette mener jeg er nødt til å gå ut over kvaliteten på maten. Og dermed vil de fleste av oss kunne ha nytte av tilskudd i deler av livet i alle fall, eller kanskje i mesteparten.
Når det er sagt, så tror jeg at å finne den maten kroppen trives med, er noe av det viktigste vi kan gjøre for helsa. Om vi i tillegg klarer å finne ting i livet som gir oss glede, så er det en god måte å leve på. Og da vil kroppen også gjøre så godt den kan for å holde oss friske.

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 11:11   #69
scartz
Seniormedlem
 
scartz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sandnes (Stavanger)
Alder: 37
Innlegg: 1.293
scartz er ny på veien

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Zincite, her.

Tror det er vanskelig å få alle nødvendige næringstoffer gjennom maten. Vi har en matproduksjon som er preget av at vi skal produsere så mye som mulig og samtidig skal det være så billig som mulig. Dette mener jeg er nødt til å gå ut over kvaliteten på maten. Og dermed vil de fleste av oss kunne ha nytte av tilskudd i deler av livet i alle fall, eller kanskje i mesteparten.
Når det er sagt, så tror jeg at å finne den maten kroppen trives med, er noe av det viktigste vi kan gjøre for helsa. Om vi i tillegg klarer å finne ting i livet som gir oss glede, så er det en god måte å leve på. Og da vil kroppen også gjøre så godt den kan for å holde oss friske.

Ja det kan jeg si meg enig i. Men hadde vi ikke hatt et "fedmeproblem" så hadde det vel ikke vært nødvendig i kutte SÅ mye karbs, og dermed hadde vel kroppen fått i seg ca det den trenger..?

__________________


scartz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Bedre uten brød - Lutz Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 11:18   #70
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av scartz, her.

Ja det kan jeg si meg enig i. Men hadde vi ikke hatt et "fedmeproblem" så hadde det vel ikke vært nødvendig i kutte SÅ mye karbs, og dermed hadde vel kroppen fått i seg ca det den trenger..?

Eller har vi et fedmeproblem fordi vi spiser så mye karbohydrater?
Det er kvalitene på maten det var snakk om, ikke hvor mye vi spiser. Det er ikke like mye vitaminer og mineraler og slikt i en brokkoli som de var for 50-100 år siden. Vi dyrker ikke etter optimale forhold lenger, det er kvantitet framfor kvalitet. Vi må derfor spise MER for å få i oss like mye vitaminer som man fikk i seg før. Men det kan vi jo ikke..

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 11:22   #71
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Nei sorry, nå tuller jeg fælt. Regner med atdu snakket om ketolysekuren?
Ketolysekuren er jo nettopp det - en kur. Det er ingen som sier at man skal være i ketose resten av livet, men det er bare fordi det ikke er forsket nok på, tror jeg.
Ketolyse er ikke det eneste lavkarbo-alternativet, men et sabla godt alternativ for de som ønsker å gå ned i vekt. Når jeg er ferdig med slanking tror jeg at jeg vil gå over til Noe fedon-aktig -fordi jeg VET at lavkarbokosthold er best for kroppen min. Uansett hva forskningsrapporter sier.

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 11:39   #72
Karbosara
Seniormedlem
 
Karbosara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 57
Innlegg: 7.302
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Lutz anbefaler folk å holde seg under 72g daglig for å få helsegevinster...og å innkludere animalsk, mettet fett i kostholdet...

__________________
fra Karbosara... vei mot lettere
tider!
Den siste nedtur-Velkommen hjem til meg! Blogg


Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 14:06   #73
ghotti
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 6
ghotti er på en erverdig vei

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

. . .og litt nøtter og bær. Og genene våre har ikke forandret seg på 10.000 år.

Selvsagt

ghotti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 15:50   #74
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av blå, her.

Vær vennlig, dropp ironien og argumenter imot.


EDIT:
Gi meg ett bilde/referanse av en/ei som, ikke var feit i utgangspunktet, men ser bra ut som går på lavkarbo kosthold, så skal jeg være stille.

Viser da til forskning/bilder i Lutz` "Bedre uten brød" (f.eks side 160...... )


Sist redigert av Borealis : 07-10-08 kl 19:40.
Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 07-10-08, 16:19   #75
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: OBLIGATORISK film til ettertanke

Opprinnelig lagt inn av blå, her.

EDIT:
Gi meg ett bilde/referanse av en/ei som, ikke var feit i utgangspunktet, men ser bra ut som går på lavkarbo kosthold, så skal jeg være stille.

klarer ikke kopiere inn bildene, men på side 12 og 13 her finner du før og etter bilder av en av Lutz sine pasienter(?) Han var i alle fall ikke feit i utgangspunktet

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store film-tråden! mofe Generell diskusjon 374 13-07-12 09:06
Obligatorisk lesestoff themonk Lavkarbo generelt 7 28-10-05 15:51
Til dyp ettertanke... HP Livets lyse side 4 24-05-04 12:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no