Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-08, 11:29   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Grønn te: Myter og fakta

Sukk, jeg vet ikke hvor mange år jeg har prøvd grønn te, men jeg synes det fremdeles smaker fjøs .

Og jeg har prøvd alt fra de små "kruttkulene" til grønn te med smak - det ene værre enn det andre. Jeg har en venn som liker grønn te og har fått smakt en skikkelig tilberedt kopp der i huset, så jeg vet at jeg ikke har gjort feil i tillagingen.
Jeg kunne like så godt ha slått kokende vann over høyet som har vært strødd på fjøsgulvet og drukket det.
Tror det må være noe av det samme med lutefisk og gammalost; enten så liker du det, eller så liker du det ikke.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat