Opprinnelig lagt inn av scilla
Men en sak litt på siden av dette: generelt er jeg for at folk svarer på spørsmål bare hvis de har litt bakgrunn for det de sier. Liker ikke ubegrunnet synsing...
men når jeg ubegrunnet synser (som jeg føler det selv) så er det ofte pga noe jeg har hørt eller lest, men som jeg ikke husker heeelt hvordan var...
hadde det ikke vært for at jeg føler meg (litt for) varm i trøy her inne, så hadde jeg ikke turt å foreslå ting som jeg ikke har helt peil på..
det kan jo hende at en ukvalifisert synsing gjør at noen kommer på noe som er "kvalifisert"..?
mulig jeg misforstod deg helt her, scilla. sorry 
det er sånn at jeg aldri føler at jeg vet noe (i alle samenhenger) men det viser seg veldig ofte at det jeg tror er riktig, men ikke er helt sikker på, er riktig.
derfor prøver jeg oftere og oftere å nevne det jeg tenker "atte kanskje muligens ikke er helt på jordet" også går jeg heller skikkelig i baret noen ganger...
uff... jeg føler meg truffet av alle innleggene på dette her, jeg...
også en personlighetsegenskap jeg ikke liker ved meg selv...men jeg jobber med saken..
dere har alle nå herved lov til å si ifra når jeg "tar litt av" i feil tråd, eller uttaler meg når jeg ikke burde...
ok? trenger å vite det 
|