Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-08, 08:58   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: salami? glukose?

Opprinnelig lagt inn av cartman-, her.

hei, jeg tar en salamiskive nå og da som småspising. men litt slurving på researchen her, frykter jeg. på min salami står det visstnok glukose på innholdsfortegnelse. men det står samtidig "0 gram karbohydrater". hva kommer det av? bør jeg slutte straks med salami?

hadde i går også kjøpt en type skinke (gildes familieskinke) som jeg hadde tenkt skulle fråtse i litt med majones som småspising. (majones, ekte, er jo bra?). men så hadde skinken plutselig en masse karbo i seg...

er det noen tips til gode kjøpttpålegg som snacks? uten glukose eller sukker?

Nå vet jeg ikke om det gjelder alle produktene, men det ser ut til at pålegg fra Slaktern er uten tilsatt sukker (eller druesukker, glukose eller dextrose).
De kjøper jeg på Spar (eller er det Eurospar det heter ??)

En dag jeg er i humør skal jeg sette meg ned og sende mail til Gilde, Finnsbråten, Norfjordeid og alle de ande og spørre de om hvorfor de har sukker i maten vår. Det burde vi vel alle gjøre, he, he.... men det blir nok ikke i dag

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat