Tråd: Helt ny her!
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-08, 22:00   #28
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Helt ny her!

Opprinnelig lagt inn av Håpefull, her.

He,he! Tusen takk.... Fatter ikke hvorfor folk ikke kan godta det at noen ikke vil spise kaker. I dag har jeg fått høre atr lavkarbo bare er tull, at man skal spise hver 2. time osv... irriterende, men det gjør faktisk slik at jeg har enda mer lyst å klare dette

Bare et lite hypotetisk spørsmål
Hva skjer om man har en liten sprekk en dag? Tar det lang tid før man kommer seg i ketose igjen? Ødelegger det mye? Jeg skal være flink!!!! Bare lurer

Hvor lang tid det tar før man kommer i ketose er individuelt, men de flestes erfaring, er at det tar lengre og lengre tid hver gang du har en "sprekk".

Det er ikke lurt å "unne" seg en sprekk i ny og ne, og i alle fall ikke en gang i uken! Da bør du heller gå på lavkarbo eller en annen diett hvor du kan "reparere" før og etter- Å komme seg i ketose er ikke alltid like lett for kroppen...
Trøst deg med at du får mindre og mindre lyst på sprekker etterhvert som du blir sikrere på ketolysemat og lavkarbo .

Ang. jobben din, så vil jeg anbefale deg å ta med kake selv. Et godt alternativ er Myas Cookies, de er ca 1 karb pr cookie, alt etter hvor mye nøtter/mandler du bruker.

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat