Sv: hjelp meg please:(
Opprinnelig lagt inn av aikens, her.
heisann jeg har boka følger alt men går ikke ned har gått ned ca 5 kg der stopper det helt motivasjons drepende jeg sakl tross alt ned 25 kg, snufs;(
min dag består av 2 egg til frokost med litt skinkeeller bacon og ost og to cherry tomater
lunch: litt røkr laks salat og egg og to roast biff biter(pålegg)
middag: kotelett(igår ble det to) blomkål og brokkoli
kvelds er det gjerne egg
spiser jeg altfor mye??? drikker mye vann og endel kaffe har også drukket litt pepsimax slik at jeg ikke har søt hunger
en rømmrkolle med splenda sukker til i ny og ne også
hva gjør jeg galt please jeg har virkelig prøvd å lese boken men er skikkelig frustrert
hilsen meg
Hvilken bok er det du har?
Hvis du skal følge Torkil sitt opplegg med ketolyse, så synes jeg at du spiser alt for lite grønnsaker og lite fett. Det ser nesten ut til at du får i deg for lite karbohydrater også, og det er ikke bra. Kroppen kan tro at det er lite tilgang på mat og sette forbrenningen på sparebluss hvis du er under 15 g pr dag over en viss tid.
Rømmekolle er vel ikke helt greit hvis jeg ikke husker feil - den inneholder en del karber pr 100 g og for mye melkeprodukter kan bremse fettforbrenningen.
Kunstig søtstoff kan også være med på å stoppe vekten (pepsi max) og er i alle fall ikke med på å stoppe søthungeren, men med på å opprettholde den.
Kaffe kan også stoppe vekttapet...
Som du skjønner er det mye som kan bremse på vektnedgangen, men nå vet heller ikke jeg hvor lang tid du har brukt på de første 5 kiloene.
Mange får en stagnasjon etter de første ukene. Det er helt normalt.

|