Sv: hjelp meg please:(
Opprinnelig lagt inn av aikens, her.
men det sto jo at jeg kunne drikke light brus;( og det hjelper virkelig på søthungern iallefall for meg
rømmekolle var det en jeg kjenner som hadde gått på ketolyse som brukte
derfor kopierte jeg den.
har prøvd å finne mat som passser men det er veldig vannsklig jeg er veldig aktiv og har ikke tid til å lage meg mat som tar tid dessverre;( noeon ideer som ikke tar evighet men som inneholder det jeg trenger???
Jeg har også spist rømmekolle på ketolyse (men det var et beger fordelt på to dager... og det er bare noen uker siden jeg "turde" å prøve det.)
Jeg tror at de første fire ukene er det veldig viktig å prøve å følge opplegget til Torkil så nøye som mulig slik at man kommer godt i gang med ketolyse og fettforbrenning.
Jeg spiste mye stekt kylling med roucculasalat og pinjekjerner - den syntes jeg var kjempegod. Varier med salaten, ha agurk, stangselleri, squash og sopp til osv.
Stek opp mange kyllingfileter og frys de ned. Da er det bare å huske på å ta opp så mange fileter du har tenkt å spise om morgenen og ved middagstid trenger de bare en kjapp omgang i pannen mens du kutter salaten. Husk oljedressingen !
Stekt kjøttdeig med ost (gjerne en slik snack-pack med fetaost og chilli), hakkede tomater og sopp er også godt og kjapt å lage. Enkelt å fryse ned og lett å varme opp. En enkel salat med kinakål og stangselleri passer bra.
Ellers er omeletter med ost og skinke enkelt.
Ang lightbrusen din, så kan det være lurt å begrense den drikkingen så mye som mulig. Etter en stund på ketolyse vil søthungeren forsvinne helt av seg selv. Kunstig søtstoff kan være med på å opprettholde søtbehovet og da er det lettere å sprekke.
Hvis du synes at vann er kjedelig, så ha oppi mynte, sitron, lime, ingefær, basilikum, sitronmelisse, appelsin eller hvilken som helst smak du foretrekker .
Lykke til videre!
|