Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 00:17   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Dette med å trekke fra sukkeralkoholer...

Opprinnelig lagt inn av Stellamor, her.

står det om det i boka??
Trodde virkelig jeg hadde lest boka nøye, men kan ikke huske å ha lest om det...Hm....Svikter minnet mitt meg..? Hehe...

Det står om sukkeralkoholer som passerer enten delvis eller helt uten å bli tatt opp i kroppen vår, ja. Har ikke boka foran meg, men han skriver om sorbitol (som ikke går ubrukt gjennom systemet...) og xylitol som går delvis og dermed bør regnes med.
Sukrin er et sukkeralkohol med navnet erytiol (mulig at det skrives litt annerledes?)
Jeg husker ikke om det står noe om de andre, nå begynner det å bli en stund siden jeg leste noe annet enn oppskriftsdelen...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat