Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-08, 20:57   #73
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Følgetråd for alle som begynte på ketolyse i OKTOBER. "Oktoberklubben"

Opprinnelig lagt inn av paula2angeles, her.

Fungirl, du har vært kjempe flink med å veie karbo på grønnsaker. Måtte titte i bloggen din.. Skulle gjerne vært like flink som deg Jeg har ikke veid grønnsakene, har bare tatt det på feeling. Men i det siste har jeg prøvd å veie grønnsaken. Syns det er vanskelig jeg, jeg tror jeg spiser for lite karbo. Jeg har bare tatt litt grønnsaker og salat med i maten.
Vet du om det har noe å si på vekten hvis man ikke får i seg nok karbo?
Vekten min har stått stille i snart 1 uke....skjønner ingen ting.

Vekten kan nok stå stille eller stoppe opp ved for lite karbs, eg har spist for lite til tider og det prøver eg å rette opp i nå
Har kutta opp masse grønnsaker i kveld og putta den i bokser så nå blir det lettere å lage mat i tipsklemma
Men prøv å ikke veie deg hver dag, det tar bare på humøret ditt. Kroppen kan samle vann, mensen er på vei, mange ting som gjør at den i løpet av uke står i ro. Men er ikke snakk om stillstand ennå

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat