Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-08, 16:22   #3
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye fett?

Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.

Har jo forstått at fett er viktig på denne kuren - men kan noen hjelpe til å gi meg en aldri så liten pekepinn på hvor mye fett jeg skal spise pr dag?

Holder det med 4 skiver bacon f. eks? Innbiller meg at det er altfor lite på en hel dag - men kanskje det er nok pr måltid?

Hvis jeg spiser følgende fett - matvarer til de diverse måltidene er det da nok i løpet av en dag: 4 skiver bacon til frokost, 10 valnøtter til lunch, 25 gram meierismør til middag og 10 skiver gulost til kvelds ?

Må jeg ha mer??? Og evt - hvor mye mer?

Hei
Dette er for lite mat! Det mangler noe som man SKAL ha på ketolysekuren hver dag: Blandet salat/ varierte grønnsaker.
25 gram smør til middag Prøv heller en av oppskriftene i boken.

Frokost; 1 egg og 4 skiver bacon
Lunsj; Blandet salat med skinke og rømmedressing og evt litt valnøtter
Middag: 1 skive kokt laks med 1 brokolibukett og en blomkålsbukett med en god saus / smeltet smør.
Kvelds; litt ost med litt paprika og litt stilkselleri.

Noe i den gate.

Vennlig hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat