Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-08, 16:55   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Hvilke måter kan man bruke en manual på?

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

Jeg har såvidt - for første gang i mitt liv - begynt å trene på treningssenter. Her hjemme har jeg en manual på fem kilo, som jeg tenkte å bruke avogtil.

På treningssenteret fikk jeg et program av fysioterapeuten, hvor en av dem var å trene biceps med en manual. Men hvordan kan jeg bruke manualen til å trene andre musklegrupper?

Noen som har tips, evt. lenker til sider med tegninger på? Jeg er totalt grønn på treningsterminologi - biceps er vel omtrent det jeg kan

Har du en eller to manualer?
Jeg spør, for hvis du har to, så vet jeg om noen øvelser, har du bare en, så vet jeg bare om to-tre, hvorav en er biceps...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat