Sv: I dag var det rett før jeg kastet opp
Forsåvidt kan en droppe brødet, men for noen er det viktig å ha noe å ha under pålegget.
Har ikke laget denne men har hørt mye om Lollipop brødet: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14627
Ellers finnes det endel nøttebrød, se under oppskrifter/bakst.
Og Nutty Cheese Muffins som står omtalt i en annen tråd skal jeg forsøke, de hørtes gode ut.
Har laget avocado muffins, fallt ikke i smak hos meg, men venninnen min likte de veldig godt, så jeg baker dem til henne. Elsker avocado, men disse muffinsene fikk jeg ikke helt smaken på.
De skryter av brødmixen som lavkarbo selger - og pizzaknecks og et par andre knecks typer.
Oppsier da?? Mye luft, men dersom du tar 1 toppet teskje eller 2 ketolysemix i blir det mer "mat" i dem og lite bismak av mixen.
Dersom du ikke skal "frakte dem" som matpakke er det noen frokostlapper som er enkel å lage og gode varme, men tåler ikke mye før de går fra hverander.
Endel å velge i, det er bare å søke på oppskrifter, du finner sikkert noe som faller i smak!
Vet noen snakker om Fedons Afrodite brød, men har ingen peiling på karboinnhold.
|