Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her. Jeg har postet før og etter bilder et annet sted her, men finner det ikke igjen. Poster her og jeg... Kan bare sende ansikt-bilde - er ikke moden for helfigur enda... Dette ble tatt rett etter start på Skaldeman sommern 2007: OK, da... et halv-figur bilde kan vel ikke gjøre noe.... Dette ble tatt sommern 2008: Dette bildet ble tatt igår Januar 2009: Web-kamera... ikke beste kvalitet akkurat.
Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.
Jeg har postet før og etter bilder et annet sted her, men finner det ikke igjen. Poster her og jeg... Kan bare sende ansikt-bilde - er ikke moden for helfigur enda... Dette ble tatt rett etter start på Skaldeman sommern 2007: OK, da... et halv-figur bilde kan vel ikke gjøre noe.... Dette ble tatt sommern 2008: Dette bildet ble tatt igår Januar 2009: Web-kamera... ikke beste kvalitet akkurat.
Jeg er mildt sagt sjokkert over resultatet ditt. Kjempemotiverende for meg iallefall. Du har blitt kjempeflott. Det synes jeg alle dere andre har blitt også, jeg blir nesten rørt her jeg.