Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Bilder som viser forandring?

Del denne siden:

Svar

Trådverktøy
Gammel 19-01-09, 13:51   #76
leyla73
Medlem

leyla73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Alder: 52
leyla73 er på en erverdig vei
Thumbs up

Sv: Bilder som viser forandring?

Jeg er såååå imponert over dere alle sammen!!!

En stor takk for at dere gjør dette til inspirasjon til oss andre! Kanskje jeg tør hive ut noen bilder selv etter hvert også...

Har selv mista til nå 13 kg siden april og skal ned myye mer etter hvert. Derfor er det så supert å komme hit og titte på bildene og blir 110% motivert! he-he

Flotte damer! (Pst Hvor er kara..?)

På'n igjen... Sukkeret er min fiende.
Min journal

leyla73 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 19:29   #77
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Flisa
QueenConnie er ny på veien

Opprinnelig lagt inn av leyla73, her.

(Pst Hvor er kara..?)

Je og vil se kæra!!! hvor er dere??!

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 20:06   #78
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 47
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

Je og vil se kæra!!! hvor er dere??!

Hallo!!!!! Kæra!!!! Kom igjen a!!!!

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 21:52   #79
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Opprinnelig lagt inn av elian, her.

Hallo!!!!! Kæra!!!! Kom igjen a!!!!

hihih, du skrev kæra *glis*

QueenConnie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Thor Foseid... byttet til Ketolysekuren. Svar med sitat
Gammel 19-01-09, 22:56   #80
Monen
Medlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Lier
Alder: 41
Monen har en fantastisk aura rundt segMonen har en fantastisk aura rundt seg

Fy søren så flink du er, mamm87! Du ser kjempebra ut! Har du gått ned nesten 40 kilo uten å få noe løs hud??? Jeg gikk ned over 30 kilo fpr 2.5 år siden, følte jeg hadde magen på knærne

Gammel 19-01-09, 23:29   #81
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

sep/okt:ca 78/77 kilo

kjolen passet bedre i jula
74kg der.

Kjolen sitter perfekt

Men jeg kan ikke skjønne at du veier 74kg! Jeg veier 71kg og ser mye tykkere ut enn deg

Også ser det ut til at kroppen din har fulgt med på slankinga. Du ser stram ut

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:15   #82
ayli
Medlem

ayli sin avatar

ayli er på en erverdig vei

Denne råden gjorde meg VELDIG motivert altså. Veldig fint å se at det faktisk fungerer!!! Det er jo tydelig forskjell på dere alle som har vist fram. Flere som tør?

Tusen takk for at dere deler bildene!

Gammel 20-01-09, 01:06   #83
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

wow! mamma87! du blir bare flottere og flottere! (ikke det at du ikke var flott sjøl altså!)

hvor lang tid tok det før du klarte dette? HELE 36 KILO?! jeg er helt satt ut <3
*beundring*

Gammel 20-01-09, 13:11   #84
Bentejenta
Juniormedlem

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Hordaland
Bentejenta er på en erverdig vei

Dere er bare SÅ fine, dette viser jo at det funker. Kjempe flinke har dere vært, håper jeg klarer dette å.

Løpe å ta før bilde nå, så håper jeg at jeg får etter bilde til sommeren

Bentejenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 14:47   #85
mamma87
Medlem

mamma87 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: trondheim
mamma87 har en fantastisk aura rundt segmamma87 har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av QueenConnie, her.

wow! mamma87! du blir bare flottere og flottere! (ikke det at du ikke var flott sjøl altså!)

hvor lang tid tok det før du klarte dette? HELE 36 KILO?! jeg er helt satt ut <3
*beundring*

takk

begynnte å slanke meg sep 2007

Gammel 20-01-09, 15:19   #86
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Jeg er da en av dem som bruker lang tid på kiloene, så disse bildene er det 15 måneder mellom. Er ca halvveis i løpet, men det har gått litt trått siden siste bilde ble tatt, så jeg har nok ikke endret meg stort siden siste bildet ...

Sist redigert av Cyan : 09-02-09 kl 12:43. Årsak: Bilde fjernet
Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 22:25   #87
QueenConnie
Medlem

QueenConnie sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Jeg er da en av dem som bruker lang tid på kiloene, så disse bildene er det 15 måneder mellom. Er ca halvveis i løpet, men det har gått litt trått siden siste bilde ble tatt, så jeg har nok ikke endret meg stort siden siste bildet ...

WOW. du er flink <3

Gammel 20-01-09, 22:42   #88
pjusket
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 37
pjusket er på en erverdig vei

mamma87, du ser aldeles stunning ut! fantastisk bra jobba!

cyan, du har vært råflink! man ser virkelig stor forskjell på første og siste bildet! får jeg spørre hvor mange kilo det er mellom hver av dem? må bare si supert jobba av deg også, dere er heltene mine i dag!

pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:11   #89
turbokano
Medlem

turbokano sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
turbokano er ny på veien

jeg tar utfordringa:P hehe. begynte å lure på om det bare var en jentetråd detta:P
Anyways! bilde 1 er fra nyttårs 07/08,har heller ikke for mange "før bilder" men det er nå bedre en ingenting.bilde 2 er tatt før start på ketose igjen,startet opp 5 januar.-15 kg fra bilde 1 her,skal ned 10 kg fett og ha på noen kg muskel til sommeren,

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:22   #90
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Jeg har postet før og etter bilder et annet sted her, men finner det ikke igjen. Poster her og jeg... Kan bare sende ansikt-bilde - er ikke moden for helfigur enda...

Dette ble tatt rett etter start på Skaldeman sommern 2007:

OK, da... et halv-figur bilde kan vel ikke gjøre noe....

Dette ble tatt sommern 2008:

Dette bildet ble tatt igår Januar 2009: Web-kamera... ikke beste kvalitet akkurat.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:27   #91
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Wow, det har kommet et nytt før/etter-inlegg mens jeg postet! Så fint å se en mann her! Du har blitt veldig fin turbokano Denne tråden er så inspirerende! Selv om vi ikke går ned så mye som vi ønsker - får vi så mye finere figur likevel.

Sist redigert av Veggpryd : 05-02-09 kl 20:15. Årsak: Skriveleif
Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:32   #92
turbokano
Medlem

turbokano sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Kristiansand
Alder: 42
turbokano er ny på veien

bilder er uten tvil en stor motivasjons kilde!
utrolig flott resultat på alle her i tråden!

turbokano er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 02:11   #93
Ella-A
Medlem

Ella-A sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 39
Ella-A er på en erverdig vei

Shit!Jeg har alltid lurt på hvorfor det er så mange tynne og pene mennesker i verden. Men nå skjønner jeg det, alle er på sitt peneste når de er "tynne" - selvfølgelig ingen som er stygge når de er litt større men DAMN det er forskjell ja! Heeeeelllløøøøu sexy people sier jeg bare

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 02:13   #94
Ella-A
Medlem

Ella-A sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Trøndelag, men kommer fra Nordland
Alder: 39
Ella-A er på en erverdig vei

yay for turbokano som er eneste mann som er mann nok til å manne seg fram i denne ellers så damedominerende tråden

Ella-A er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 07:16   #95
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Opprinnelig lagt inn av mamma87, her.

Men jeg kan ikke skjønne at du veier 74kg! Jeg veier 71kg og ser mye tykkere ut enn deg

Også ser det ut til at kroppen din har fulgt med på slankinga. Du ser stram ut

hvor høy er du da?jeg er 172h
nahh,bare hold inn strømpebuksa som er stramt her[/quote]

Hihi Jeg er 1.70cm

Gammel 21-01-09, 07:18   #96
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Wow Cyan!!!! Skikkelig bra!!!!!

Gammel 21-01-09, 07:20   #97
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Opprinnelig lagt inn av turbokano, her.

jeg tar utfordringa:P hehe. begynte å lure på om det bare var en jentetråd detta:P
Anyways! bilde 1 er fra nyttårs 07/08,har heller ikke for mange "før bilder" men det er nå bedre en ingenting.bilde 2 er tatt før start på ketose igjen,startet opp 5 januar.-15 kg fra bilde 1 her,skal ned 10 kg fett og ha på noen kg muskel til sommeren,

Gammel 21-01-09, 07:23   #98
elian
Stressa 4-barns mor

elian sin avatar

Og Veggpryd!!!! WOW sier jeg bare !!! Sååå nydelig du er!!!!

Gammel 21-01-09, 07:37   #99
pjusket
Medlem

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 37
pjusket er på en erverdig vei

Jeg henger meg på elian og må bare si WOW jeg også, veggpryd - du ser helt fantastisk ut! Det ser ut som en helt annen person! Supert jobba!

Morsomt å se en mann her inne, ja - og utrolig hvor mye 15kg har å si! Dere er så flinke, og disse bildene er virkelig en motivasjonskilde!

pjusket er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 08:45   #100
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sitat:

cyan, du har vært råflink! man ser virkelig stor forskjell på første og siste bildet! får jeg spørre hvor mange kilo det er mellom hver av dem? må bare si supert jobba av deg også, dere er heltene mine i dag!

Takk for det, pjusket Jeg tror det er ca 17 kilos forskjell.

Sitat:

Shit!Jeg har alltid lurt på hvorfor det er så mange tynne og pene mennesker i verden. Men nå skjønner jeg det, alle er på sitt peneste når de er "tynne" - selvfølgelig ingen som er stygge når de er litt større men DAMN det er forskjell ja!

Jeg tror det har noe med holdningen å gjøre. Ser jo på mine egne bilder at på det første er jeg lut i ryggen, akkurat som jeg prøver å gjemme meg bort. Men på det siste bildet har jeg en mye rankere og stoltere holdning.

Turbokano: Kjempebra jobba
Veggpryd: Du er jo aldeles nydelig! Det er en helt vannvittig stor forskjell i fjeset, og huden ser også mye bedre ut

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Svar

Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Ny og klar for en forandring:) helene:) Spørsmål og svar 6 15-06-08 15:22
Helse og forandring Marianne Fysisk og mental helse 3 27-10-06 14:30
Forandring av kh innhold? Daizy Lavkarbo generelt 6 17-08-05 14:35

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.