Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-09, 23:55   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Ketolyse på jentetur. Hjelp!! Haster litt.

Men hva med frokostene?
Er dere på hotell er det bare å laste på med salat og pålegg + majones.
De fleste har også egg og bacon, spis det. Lavkarbo på hotellfrokost er kjempelett i Norge!
Er det hjemme hos noen dere skal være, så lag omelett eller egg og bacon.
Men hvordan skal jeg i meg nok fett? Tips?
Tja, du kan prøve Jædersylte med majones, avokado, nøtter, fet ost, fløte...
Det er snart (bare) to uker siden jeg startet. Jeg vet man ikke skal drikke alkohol de fire første ukene, men hvorfor?
De første ukene er det greit for kroppen om den får lov til å omstille seg til ketolyse i "ro og fred". Når du drikker, setter du ketolysen på "vent", det er ikke verre enn det (forutsatt at du drikker noe med null/minst mulig karber).
Men du vil også bli mye fortere full enn det du pleier å bli!! Så pass på der
Kan jeg lage meg noen drinker med vodka og sprite zero, f.eks uten at det ødlegger alt? Ja, det går greit. Et godt råd er å spise noe fett først. Husk å drikke mye vann innimellom drinkene...
Og hva med EN caffe latte på cafè? (dette er det eneste jeg savner, faktisk). Kan man ikke drikke det pga for mange karber, eller er det andre grunner?
Det er nok pga karbene, regner jeg med.

God tur!!

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat