Tråd: Pommes frites
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-09, 23:09   #3
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: pommes frites..

Opprinnelig lagt inn av kosline, her.

Når ska d bli lov å eta pommes frites igjæn da?? æ e bekymra..
Og for å itj snakk om smågodt!!

Til påske, St.Hans, bursdagen din og lille julaften .

Vel, fra spøk til alvor.... Med mindre du ikke har tenkt til å legge om kostholdet ditt, så blir det ikke egentlig lov i det hele tatt siden det ikke er sunt og det er det vi blir overvektige og syke av i første omgang.

Etter å ha levd uten sukker en stund vil du faktisk oppleve at sukkerhungeren går over og at hvis du spiser noe med mye sukker i, så er det ikke så godt som du forventet!
Personlig var julen en nedtur når det gjalt alt det godteriet jeg hadde gledet meg til å spise... . Det ble til at julen ble mest lavkarbo/ketolyse allikevel.

Prøv å tenke igjennom hva du vil med lavkarbo/ketolysen din: er det bare for å miste noen kg til en bestemt anledning så kan du begynne å spise hva du vil etterpå.
Hvis lavkarbo/ketolyse er et middel til å oppnå en sunn og frisk kropp for resten av livet, så vet du at du aldri kan begynne å spise pommes frites eller smågodt igjen - men en gang i blant er det vel greit - og det er ikke hver uke...

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat