Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-09, 22:24   #2
Gracella
Seniormedlem

Gracella sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Et til VELDIG nybegynnerspørsmål

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

som jeg sikkert finner svar på om jeg leter litt..

Hvis man er veldig flink og spiser lite karbohydrater, kan man da fråtse i annen mat? Kan jeg spise mengder med bacon, kjøtt og egg liksom? Og likevel gå ned i vekt?

Du skal spise til du blir mett, da er det lurt å spise litt sakte så man kan kjenne etter når man er mett.

Hvilken filosofi er det du har tenkt å følge??
Du er stort sett ikke flink hvis du spiser lite karbohydrater, du skal spise de riktige karbene - og du skal spise nok av de!

Det beste du kan gjøre er å velge deg en filosofi og lese en bok eller to om emnet.
Egenkomponerte kurer når man ikke vet hva man gjør, har en tendens til å mislykkes, dessverre. Gladnyheten er jo at jo mere du vet om lavkarbo, jo lettere vil du oppnå suksess

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat